Unboxing Yves Rocher

            Buna tuturor!

      Desi mai testasem cateva produse Yves Rocher niciodata nu facusem direct o comanda la ei. Deoarece am fost tentata de una dintre promotiile lor din aceasta luna am hotarat sa fac o comanda pe site.  A da comanda e fosrte simplu , insa pana vine comanda trece o groaza , de parca ar veni din America. A durat peste 10 zile sa vina , mai ca am crezut ca au uitat.

 Haide insa sa va arat ce am primit.





O agenda 2015-2016 care facea parte din promotie fiind gratuita.


Un gel de dus cu aroma de mere care miroase divin .


Un gel de dus Jardins du Monde cu rodie din Spania , care deasemenea miroase super bine .


Un gel de dus Jardins du Monde cu lavanda din Provence care are un miros destul de tare , sper sa ma impac bine cu el.


Tot din gama Jardins du Monde , un alt gel de dus , de data asta cu migdale din Caliornia , care nu prea e pe gustul meu.


Un sampon pentru netezire. Sper sa fie bun. De mirosit miroase bine.

Si cateva promotii de care am beneficiat ,in afara de agenda:



Un ruj Absolut pentru care o sa fac un review separat.


O trusa Vanity care nu este nimic spectaculos , dar nu cred ca avem prea multe portfarduri incat sa refuzam inca unul.


Un portfard micut de geanta.


Si bineinteles catologul lor.










Comentarii

Postări populare