Beauty review : Avon ExtraLasting Lipstick

         Buna tuturor,
      Am tot testat rujurile Avon si astazi vreau sa va prezint parerea mea despre rujurile ExtraLasting.
Ca si prima impresie pot spune ca ambalajul nu ma impresionat , este un ambalaj simplu in noanta de rosu , sincer mie cea mai eleganta nuanta de ambalaj mi se pare negru indiferent de brand sau de pret, rosu nu imi exprima nimic. 

Denumirea rujului EverLasting nu inseamna ca este rezistent la transfer ci este un ruj care persista in timp , asta ca sa stim de la inceput la ce sa ne asteptam de la el .Aplicarea lui pe buze este una usoare , se ghideaza foarte usor ,nu este crenos insa este la fel de usor de aplicat .Este un ruj pigmentat si asta o pot spune dupa ce am incercat 3 variante de culori din gama asta , astfel ca nu trebuie insistat de prea multe ori cu aplicarea ,de doua ori pe fiecare buza si este gata acoperirea.

Iata si nuantele pe care le detin : Cappuccino, Sunkissed Ginger, Pretty in Pink


 

Toate cele 3 nuate sunt naurale nu sunt stridente sau daca preferati nu sunt  vibrante, se vad foarte bine pe buze. Rezista foarte bine pe buze asta bineinteles daca nu le folositi , gen sa mancat sa beti etc. In momentul cand le folositi foarte mult nici rujul nu mai rezista ,altfel se mentine foarte mult. Dupa ce aplicati este bine de stiut ca el se simte hidratant , ca mai apoi cupa cateva minute sa inceapa sa se simta mai uscat . Daca faceti o verificare a rezistentei dupa aceste minute o sa observati ca foarte putin se vede pe mana transferat. Pretul este foarte acceptabil si am vazut des oferte la acest ruj.   Sa nu va imaginati ca am luat toate aceste nuante dintr-o singura comanda , insa dupa primul ruj am fost incantata si la urmatoarea promotie am mai luat 2. Pe langa plusirile enumerate mai sus cel mai mult imi place ca la un pret mai mult decat acceptabil putem beneficia de un ruj bun.

Il voi recumpara :Da.

Recomandare :

    Avon Ruj Ultra Colour Absolute                                             Ruj rezistent la transfer - Top 3                                                 Ruj de buze hidratant e.l.f. Studio











Comentarii

Postări populare