Beauty review : Ruj rezistent la transfer - Top 3

          Buna tuturor,
        Astazi o sa va prezint 3 rujuri accesibile care rezista foarte mult pe buze si le-am clasificat intr-un top in functie de durata de mentinete.



Locul 3 - Gloss Lip Stain e.l.f. Studio
Nuanta este : Birthday Suit                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Iata si descrierea de pe site : Cu aceasta formula veti obtine o acoperire completa, care se va pastra ore intregi pe buze. Aplicati doar nuanta mata sau aplicati si glosul tranparent care hidrateaza, pentru un look stralucitor. Contine vitamina A & E, pastrand buzele netede intreaga zi.    
  
Este un ruj rezistent confortabil de purtat , rezista bine cateva ore , aproximativ 4 asi zice eu , culoarea este vibranta , foarte pigmentata.

Locul 2 : L'Oreal infallible 2 step long wear lipstick




Acestea de la Loreal sunt si mai pigmentate si rezista  mai mult  decat cele de la Elf . Eu am 2 nuante 119 si 121.

Locul 1 Ruj rezistent Excel



Nuantele sunt 509, 501, 508, 502, 507. Aceatea sunt cele nai rezistente rujuri pe care le-am incercat. Se gasesc in general la magazinele de cartier sau cu "chinezarii", dar si online , iar ultima data le-am cumparat cu 6 lei. Rezista ore in sir indiferent de cat de mult folositi buzele. Deoarece nu vin cu un balsam de aplicat peste, pentru a le face confortabil pe buze aplic inaine un creion de bune cremos ca baza astfel nu se simt uscate.








Comentarii

Postări populare