Beauty review : Primer pentru ochi e.l.f. Mineral Elf


         Buna tuturor,
        Pentru mine baza de machiaj pentru pleoape a fost cea mai mare descoperire in materie de make up . Este foarte inestetic sa ti se stranga fardul in pliu sau sa se intinda in colturi .
       Primerul Elf din gama minerala este foarte bun avand in vedere ca am pleoapele destul de uleioase si a fost singurul care la un pret foarte mic mi-a pastrat machiajul ochilor in stare buna , pentru o durata indelungata.





Iata ce informatii gasim pe site :
Acest primer pentru ochi usor si transparent contine vitamina A, C and E, hidratand si prevenind imbatranirea tenului. Formula aceasta ajuta la aplicarea cu usurinta a primerului, fardul de ochi pastrandu-se mult timp pe pleaopa, fara sa se adune in pliul ochiului. Primerul este creat pentru a fi folosit cu fardurile de ochi minerale favorite, oferind nuante vibrante pentru mult timp. Primerul este 100% natural, fara fara parabeni, conervanti sau coloranti chimici

Pe site se gasesc 2 nuante : sheer si blush. Eu le-am incercat pe amandoua, acum am nuanta blush si chiar daca este mai inchisa nu schimba nuanta fardului.


Il voi recumpara: Da

Intrebarea postului : Ce gama elf preferati ?



Comentarii

Postări populare