Beauty review : Cum sa scapam de unghiile ingalbenite

          Buna tuturor,
       Astazi o sa vorbim despre o problema ,o mare problema , zic eu,  a iubitoarelor de lacuri de unghii si anume ingalbenirea unghiei. Foarte rar stau cu unghiile ne date cu oja, insa se intampla sa imi sara de pe unghii si atunci cand nu am timp sa le refac mi le sterg si atat. Intr-un astfel de moment am avut neplacuta surprindere sa observ cat de ingalbenite imi sunt unghiile . Un astfel de episod e la fel de neplacut ca si oja sarita , unghiile par complet neingrijite.

Printr-o simpla cautare pe Google am gasit nenumarate metode de tratare a acestei probleme. Iata cateva exemple : zeama de lamaie , bicarbonatul de sodiu, pasta de dinti, rosia.                                                                       

Am incercat si diverse tratamente de pe piata , de la Oriflame sau Kallos.    
Dar oare au functionat ? Din experienta mea nu functineaza. Cele naturiste poate or funtiona pentru persoanele care nu folosesc oja si vor sa le mentina naturale insa nu trateaza o ingalbenire chimica a unghiei. Celelalte tratamente , de la diverse firme nu fac decat sa acopere  si fiind si putin colorate ca pentru manichiura french iti ofera un aspect de unghie sanatoasa.

Iata si metoda mea. 
Tin sa precizez ca este o metoda pe care eu o folosesc si care desi pentru unele persoane poate parea putin agresiva da rezultate. Deasemenea spre final o sa va spun si un truc de preventie foarte simplu de urmat. Unghia se poate ingalbeni de la 2 aspecte : lacul de unghii colorat si acetona. Plecand de la premiza ca si pentru un ten cu probleme ,patat  de soare, cosuri etc. se actioneaza cu peeling si exfoliere am zis ca si unghiile mele tot de o exfoliere au nevoie.
Am folosit pentru am exfolia unghiile o pila ca cea din imagine si am pilit suprafata unghiei. 


Aici trebuie avuta mare atentie,pentru ca prin aceasta actiune se subtiaza unghia .Trebuie pilit foarte putin cat sa indepartam stratul de la suprafata care doar el este ingalbenit .In perioada cand folosim aceasta metoda este important sa folosim si un intaritor de unghii, eu in folosesc pe acesta de la Eveline 8 in 1 care este foarte bun si este si ieftin doar 10 lei.


Cum putem preveni ! Este simplu . Folosind un base coat ,insa este important ca acesta sa fie uncat in momentul cand aplicam oja ca sa ne poata proteja. Nu va speriati se usuca repede aproximaiv 1 minut.
Sper ca veti incerca aceasta metoda si sper ca o sa va fie de folos.



Comentarii

Postări populare