Beauty review : Cosmetice Bell


     Buna tuturor,
    Astazi o sa va arat cateva dintre produsele de make-up pe care le detin de la Bell Cosmetic, din cate am inteles o firma poloneza. si o sa va dau cateva detalii si pareri pe care mi le-am facut incercandu-le. Sunt produse pe care le am de ceva vreme astfel  ca nu o sa va pot spune preturile pentru fiecare produs in parte , insa va pot da un review  ,parerea mea dupa ce le-am incercat.




Primul produs este fondul de ten si dupa cum se vede nu arata tocmai bine .Ambalajul este din plastic si cu timpul scrisul de pe el s-a dus  . Insa produsul propriu-zis este foarte bun .



Este un fond de ten matifiant (denumirea este Mate Base Skin) ,cu o acoperire medie spre mare , gradul de matifiere este destul de mare ,iar calitatea lui este foarte buna avand in vedere ca este un produs ieftin. Nuanta mea este porcelain, contine 30 ml produs si conta undeva la 20 de lei. Este foarte bun si l-as recumpara.

Fardul de obraz 2 skin pocket , eu am nuanta 055.



Este un blush foarte bun ,pigmentat, rezista foarte bine ,insa din nou ambalajul  ,este dintr-un plastic destul de ieftin si nu este foarte aspectuos. Insa calitatea este buna si sunt tentata sa mai cumpar si alte nuante .

Urmeaza preferatul meu si anume untul de buze colorat Creamy and Shiny, nuanta 02 este cea pe care o detin .
Este un balsam de buze colorat foarte hidratant ,lucios, niroase foarte bine ,a fructe ,,destul de pigmentat , si a costat 10 lei .Cu siguranta il voi recumpara si in alte nuante dar si cea pe care o detin pentru ca este superba.

Din gama lor gasim si lacuri de unghii iar eu am trei nuante 316, 302, 811
Sunt niste lacuri bune, nu extraordinare , costa in jur de 5 lei ,11 g produs, si au o rezistenta medie undeva la 4 sau 5 zile .Calitatea lor este pigmentatia ,sunt foarte pigmentate ,si ambalajul care este lunguiet si poti sa folosesti cat mai mult produs, comparativ cu cele care au baza lata (avand in vedere ca odata ce oja a depasit jumatatea ambalajului este foarte greu sa mai ajungi cu pensula la produs).
Voi mai recumpara si alte culori.


Ultimul produs este acest fard duo Eye in Style Collection ,Velour Eyeshshadow Set, din pacate nu mai vad nuanta ,il am de ceva timp. Sunt niste farduri pigmentate ,cei drept prafoase si nu foarte rezistente in timp. Nu voi mai recumpara .

Am hotarat sa fac si un top al acestor produse
1 Untul de buze colorat
2 Fondul de ten
3 Fardul de obraz
4 Lacurile de unghii
5 Fardul de ochi







Recomandare Beauty review : Apa demachianta Gerovital H3 Evolution




Comentarii

Postări populare