Beauty review : Catrice Prime And Fine Pore Refining Anti-Shine Base Baza Machiaj Matifianta

         Buna tuturor,
       Am auzit foarte multe despre produsele Catrice , sunt laudate de foarte multe persoane asa ca a trebuit sa le incerc si eu.  Pentru ca am tenul gras si stiam ca vine vara si voi avea nevoie de o matifiere mai mare am zis sa incerc printre altele si baza lor de machiaj matifianta .



Eu am comandat-o de pe  1001 cosmetice , fiind cam singurul loc de unde se pot achizitiona aceste produse.
Iata si descrierea lor despre primer :
Primer cu textura matasoasa, usoara, ce minimizeaza luciul si reduce optic porii, pentru un aspect mat, fin, ce rezista intreaga zi.
– Imbunatateste machiajul.
– Fara parabeni, ulei sau parfum.
– Testat dermatologic.
–  culoare: alb .
Ambalajul este unul placut ,si pentru 30 ml ,platim 21.5 lei .
Intradevar are o culoare alba ,insa odata aplicat pe ten nu se vede acest lucru .
                                 

Are o textura de silicon si in mod automat tenul se simte mai fin si machiajul se aplica mai bine. Nu am observat o rezistenta mai mare a machiajului , din punctul meu de vedere nu prelungeste durata acestuia. In ceea ce priveste matifierea am fost putin dezamagita , am avut destul de multe asteptari de la acest produs , si desi l-am incercat cu diferse fonduri de ten cu diverse finish-uri rezultatul a fost acelasi. Mai exact nu am simtit ca ar fi o diferenta cu aceasta baza sau fara .  L-am incercat si singur doar cu pudra si la fel nici-o matifiere.
Daca nu aveti tenul gras il recomand cu cea mai mare placere ,insa daca aveti tenul uleios nu va asteptati la minuni pentru ca nu o sa aveti parte prin utilizarea acestui produs.

Il voi recumpara : Nu.

Intrebarea postului: Folositi des baza de machiaj?

Comentarii

Postări populare