Beauty review : Crema de seara antirid Bioliv Cosmetic Plant

       Buna tuturor,
      Pentru mine ingrijirea antirid este un must in rutina zilnica . Mereu testez produse pe promit reducerea ridurilor , cu toate ca nu am decat linii fine prefer sa previn decat sa tratez ,consider ca e mai sigur asa. Avand tenul gras dimineata pentru mine crema pe care o folosesc trebuie sa fie matifianta , in schimb seara prefer o crema mai hidratanta, deoarece merg pe principiul ca o crema mai hidratanta ajuta la mentinerea aspectului tanar al fetei. Deasemenea seara este momentul de "odihna" al tenului, de regenerare si are nevoie sa se hidrateze, sa se "hraneasca ".
Eu am mai testat produse Cosmetic Plant si am fost per total multumita, si am incredere in acest brand, motiv pentru care am zis sa incerc si crema de seara antirid Bioliv.



Iata si descrierea site-ului : 
Formula cu compoziţie complexă conţine ulei de măsline BIO* bogat în acizi graşi esenţiali cu recunoscute proprietăţi hrănitoare şi hidratante şi extract BIO din frunze de măslin* cu acţiune antioxidantă, stimulantă, tonifiantă. Asocierea cu ingredientul activ bazat pe o tripeptidă conferă cremei efecte antirid remarcabile. Testele in vitro efectuate de producătorul ingredientului activ au demonstrat o stimulare a sintezei colagenului şi a acidului hialuronic în celulele pielii. Testele in vivo au indicat o diminuare cu 31% a volumului ridurilor de pe frunte şi cu 16% a adâncimii acestora, după două luni de aplicare. Intens nutritivă şi hidratantă crema uniformizează relieful pielii, reduce profunzimea ridurilor şi încetineşte formarea unora noi.
* ingrediente certificate organic
Mod de utilizare: Se aplică zilnic, seara, prin masaj lejer pe pielea curată a feţei şi a gâtului. Pentru rezultate optime, pentru îndepărtarea machiajului folosiţi Demachiant & Tonic Bioliv clear şi completaţi programul de îngrijire cu Bioliv antiaging Cremă de zi antirid şi Cremă contur ochi
Folosesc crema de mai bine de 2 luni si cred ca mi-am facut cateva pareri despre ea.
In primul rand ambalajul este de sticla si are un aspect de produs scump desi costa doar 22 de lei (50 ml). Are un miros discret ,usor sesizabil fara sa deranjeze .Crema este densa ca o "unsoare" , iar senzatia care o lasa pe piele este asemanatoare.


Se poate vedea si in imagine cum luceste , mai rau e ca desi pare ca a intrat repede in piele , imediat dupa simti ca iti transpira fata ,ca si cum tenul respinge crema. Este groaznic. Dimineata insa tenul are un aspect normal fara exces foarte mare de sebum . In trecut am mai incercat si alte creme consistente ,mai grase cum ar fi Gerovital H3 Ana Aslan , care e si aceea destul de grasa  insa nu am avut senzatia ca mi se "topeste pe fata". In ceea ce priveste tratarea sau atenuarea ridurilor nu am observat deloc o imbunatatire.
Am vazut pe net ca este o gama premiata la diverse congrese,iar inaginea brandului este Carmen Bruma pe care o admir foarte mult insa mi-e nu mi s-a potrivit  si nu o voi recumpara.

        Daca v-a placut acesta postare si ati gasit-o folositoare , dati Like paginii de Facebook (dreapta sus). Multumesc.


Comentarii

Postări populare