Beauty review : Gerovital Happiness Crema Gel Curatare Fata

Buna tuturor!

Noua gama Gerovital a facut mare valva inca de la lansare si in cele din urma m-am hotarat sa le incerc si eu produsele din gama Happiness. Am inceput cu aceasta solutie de curatare .



Intai sa vedem ce ne spun ei despre produs :  

Demachiantul curăță pielea cu delicatețe, iar extractul de Zmeură, bogat în flavonoizi, zaharuri și vitamina C, hidratează și revigorează. Tenul rămâne curat și catifelat.


Produsul nu are parabeni și conține parfum hipoalergenic.
Se aplică pe față, gât și decolteu, se masează ușor pentru emulsionarea machiajului și a impuritătilor iar apoi se îndepărtează cu un disc cosmetic.






Dupa cum ne spun si ei este un demachiant , eu initial am crezut ca este o solutie de curatare cu apa, un demachiant foarte bun ,care indeparteaza bine machiajul si care miroase ,mai sa il mananci. Cel mai mult mi-a placut insa ca lasa pielea foarte fina. Produsul vine intr-un ambalaj de 100 ml, iar pretul este aproximativ 8 lei, in functie de unde il achizitionam.

Il voi mai recumpara : Da.

Intrebarea postului : Produse cu sau fara parfum?

Comentarii

Postări populare