Beauty review : Spray pentru strălucire Advance Techniques



Buna tuturor!

Cred ca toate ne dorim un par putin mai stralucitor, din acest motiv am fost tentata sa cumpar acest produs de la Avon . Nu este un produs scump ca de altfel mai toate produsele lor , aproximativ 11 lei cand este la reducere si are 100 ml . 
In primul rand aspectul produsului este unul profesional, sau asta e impresia care mi-o lasa mie probabil de la nuanta de negru a ambalajului.




Si mirosul este unul placut si care persista in par, nu ingrasa parul, putand fi folosit de mai multe ori intr-o zi daca consideram ca e nevoie. 
In ceea ce priveste stralucire ,eu nu am vazut nimic. Probabil ofera , dar atat de putin ca nu se observa. Nu il recomand, mi se pare inutil sa cumparam acest produs.

Il voi recumpara : Nu.

Intrebarea postului : Care este marca de produse de par preferata?


Comentarii

Postări populare