Beauty review : Ruj de buze hidratant e.l.f. Studio



              Buna tuturor ,
            De cand au aparut la cei de la  Elf aceste rujuri am fost foarte tentata sa le cumpar . S-a intamplat destul de tarziu dintr-un motiv pe care nu il cunosc :). Insa acum am achizitionat un ruj din gama lor Studio si iata impresia mea. 


                               
Ambalajul este cel cu care suntem obisnuite , negru , cu aspect profesional ,iar in cazul acestor rujuri putem vedea si nuanta fara sa deschidem produsul. La deschiderea rujului insa am intampinat o mica dificultate ,ma refer aici la sistemul de rasucire care este greoi, un aspect foarte neplacut pe care nu l-am intampinat nici la rujuri super ieftine luate de la magazinele de cartier no name.

Iata si descrierea lor despre produs:
Textura satinata si delicata se aseaza perfect pe buze, oferindu-le o culoare vibranta si un luciu perfect. Contine unt de shea, vitamina A, C & E, pentru a ingriji si hidrata buzele. Formula hidratanta si cremoasa face ca rujul sa se pastreze timp indelungat si sa ofere confort la utilizare.


          

Nuanta pe care am cumparat-o este Velvet Rope, superba ,un rosu-portocaliu foarte frumos , abia asteptam sa il port.

            
Ei spun ca ar fi un ruj hidratant . Eu insa nu prea m-am bucurat de acest aspect . Buzele intradevar la aplicare  sunt hidratate insa dupa nici 2 ore fara sa fac foarte multe deja incepuse sa se duca si trebuie reaplicat. Nici pigmentul nu este foarte puternic mai ales ca vorbim de o nuanta vibranta . Sunt mult mai multumita de rujurile din gama Esential care sunt mult mai pigmentate ,rezista mai mult si categoric mult mai ieftine.

Il voi mai recumpara : Nu.

Intrebarea postului : Care este produsul vostru preferat din gama                                           Studio Elf ?




Comentarii

Postări populare