Beauty review : Crema hidratanta de fata Ivatherm

Buna tuturor!


In perioada rece chiar si o persoana cu tenul gras ca al meu are nevoie de hidratare. Frigul, vântul şi temperaturile scazute intensifica uscarea pielii întregului corp, insa cele mai expuse si afectate sunt zonele  feţei şi a mâinilor, iar toate astea duc la nedoritele riduri, pete, aspect tern, senzaţie de disconfort.
Daca vara tinem cont de razele soarelui si folosim necontenit o crema cu Spf , si in sezonul rece trebuie sa avem o grija mai speciala si sa ne hidratam tenul cu produse specifice.




Pe mine m-a ajutat foarte mult crema hidratanta de la Ivatherm , este o crema lejera ,care se absoarbe repede in piele si care se poate folosii pentru toate tipurile de ten inclusiv pentru cele sensibile.



Desi este destinata si tenurilor foarte uscate , a functionat foarte bine si pentru tenul meu gras , fara sa lase pelicula grasa si fara sa imi provoace o crestere a secretiei de sebum. A intrat foarte repede in piele si tenul era matasos la atingere.



Am folosit aceasta crema in special seara , dar si ziua in zilele friguroase cand stiam ca imi voi petrece mai mult timp afara . Este o crema buna si o recomand. 

Tu cum iti ingrijesti tenul in perioadele reci ale anului?



Recomandare : Sa nu uitam de maini....









Comentarii

Postări populare