Produsul preferat al saptamanii # 1

Buna tuturor !

M-am trezit intr-o zi ca mi s-a terminat demachiantul de ochi si am zis,  de ce sa nu folosesc un demachiant normal , pe care il am deja in casa. Proasta idee! . Tot ce aveam eu la indemana in casa mi-a "ars ochii". Glumesc !  Nici chiar asa . Insa da , era crunt cand ma demachiam pentru ca ma usturau groaznic ochii . 

Deci , am plecat la cumparaturi . Tot ce mai era disponibil in hypermarket ( ca doar acolo puteam sa ma duc ,  pentru ca trebuia sa fac si alte cumparaturi pentru casa ) , mai incercasem si nu ma multumise ( ex. demachiantul de ochi Elmiplant, care nu demachiaza bine, sau cel de la Farmec bifazic care este prea uleios pentru mine). Am optat in final pentru ceva ce mai folosisem demult si desi nu era un demachiant pentru ochi , in momentul respectiv nu am gasit alta varianta. 


Lapte demachiant Herbagen cu ulei de masline . Este foarte bun , si ma bucur ca a functionat si nu a trebuit sa-mi cumpar altceva. Il folosesc doar pentru ochi , deoarece pentru fata folosesc altceva , si pot spune ca ma multumeste , nu lacrimez , demachiaza foarte bine , simplu si usor  si are un miros placut si nu foarte puternic . 

Pentru preferinta mea as fi dorit un alt mod de dozaj , poate unul cu pompita. Cu pompita ar fi excelent , nu ?
Nu este scump deloc , pentru 200 de ml am platit  13 lei si este unul din produsele care merita incercate . 




Recomandare : Produse descoperite in 2015 












Comentarii

Postări populare