Homemade pentru păr. Wow!

Buna tuturor !

Sunt o adepta a tratamentelor la tub , fie ca vorbim de masti de fata sau de par , pentru mine e mult mai comod sa folosesc ceva gata preparat. Sunt insa si momente cand ma apuca nebunia si imi mai prepar cate ceva cu ce am prin casa . Asta cand am timp. 

Astazi , am avut ,  si nu am regretat . Efectul a fost wow!. Parul a fost usor de descurcat , moale , placut la atingere si mai hidratat la varfuri.



Am amestecat o jumatate de avocado, o banana si un galbenus de ou. Am stat putin peste o jumatate de ora , dupa care m-am spalat normal, asa cum fac de fiecare data . 



Concluzia a fost ca s-a meritat efortul. Cu timpul stau mai prost , si desi cred ca ar trebui sa fac un astfel de tratament macar o data pe saptamana , nu cred ca o sa reusesc. Dar o sa-l mai incerc !








Recomandare :  Sa nu uitam de maini....











Produse pentru care nu se merita sa investim bani






Comentarii

Postări populare