Pensule Elf pe care trebuie sa le ai !



Buna !

Pensulele Elf din gama Studio sunt foarte bune daca esti pasionata de make-up si iti doreste un set de pensule ieftine si care sa te ajute in aplicarea produselor de make-up. 

Aceste 4 pensule pe care eu le folosesc zilnic , le-am ales din categoria pensule pentru fata si au mai multe intrebuintari fiind suficiente pentru o persoana la inceput de drum in ale machiajului.



Pensula pentru aplicarea pudrei e.l.f. Studio




Eu folosesc aceasta pensula in special pentru aplicarea pudrei de fata . Imi place ca este plata si in felul asta tapotez pudra pe fata mult mai usor. Se mai poate folosi si pentru aplicarea fondului de ten fluid , dar si pentru contur datorita marginilor sale.

Pensula Small Tapered e.l.f. Studio



Aceasta pensula am folosit-o mult timp pentru aplicarea fondului de ten , acum insa ma ajuta foarte mult pentru aplicarea pudrei iluminatoare , sau pudrei de contur, depinde de ce alte pensule mai am disponibile. Insa dupa aplicarea pudrei de contur se poate elimina rapid excesul de fard daca se sterge pensula pe un servetel astfel ramane curata si se poate folosi ulterior si pentru iluminator.


Pensula Small Stipple e.l.f. Studio



Aceasta pensula este ideala pentru contur si aplicarea blush-ului. O mai folosesc si pentru fond de ten insa este micuta si dureaza mai mult aplicarea lui cu aceasta pensula. Este insa mult mai buna decat pensula mare de stippling.

Pensula Flawless Concealer e.l.f. Studio





Cu aceasta pensula se poate aplica atat anticearcanul, cat si baza de machiaj, dar se poate si seta cu pudra anticearcanul , sau se poate contura nasul , insa eu o mai folosesc si pentru aplicarea iluminatorului.

Toate aceste pensule sunt fine , moi si nu sunt testate pe animale. Sunt din peri artificiali si nu am avut probleme cu ele sa imi cada perii sau altceva.  









Comentarii

Postări populare