Ieftin si bun : Produse Avon care imi plac !

Buna tuturor!

Iata o lista cu produse Avon  care consider ca merita incercate .Ca la orice firma sunt atat produse bune cat si rele , insa astazi vreau sa vi le arat pe cele care imi plac .

Corector Avon Luxe 


Imi place textura si modul de aplicare . Rezista foarte bine si ilumineaza zona unde este aplicat . Pentru un make-up rapid de dimineata  sau tinut in geanta pentru un scurt retus , eu il gasesc a fi perfect.

Ruj Avon 3D

Este gama mea preferata de rujuri Avon . Culorile sunt pigmentate, rujurile sunt hidratante si rezista bine pe buze si desigur sunt accesibile ca pret . Eu am nuanta Revenge care este si preferata mea.



Baza pentru machiajul ochilor Supershock

Este o baza buna , fardurile rezista bine pe pleoape si nu se strang in pliu . Cantitatea oferita in acest mic recipient iti ajunge mult timp.



Crema pentru epilare faciala 

Este foarte buna si ea , actioneaza rapid , fara  durere asa cum este epilarea cu ceara si nu mi-a provocat iritatii sau alte reactii neplacute .



Lacurile de unghii Avon

Ultimele produse pe care vreau sa le recomand sunt ojele. Eu sunt multumita si de rezistenta cat si de nuantele pe care le ofera . Rezista aprozimativ 5 zile,  in functie si de activitatile facute.



Acestea sunt produsele care imi plac de la Avon si tare as vrea sa stiu  daca folosesti produse de la aceasta firma si care le recomanzi


.














Beauty review : Corector iluminator Avon Luxe

Comentarii

Postări populare