Cum sa ne uscam corect parul!

Buna tuturor!


Mult timp nici nu am folosit uscatorul de par , in ideea ca l-ar putea deteriora, insa  in timp cea "deteriorata" am fost eu. Ma culcam cu parul ud , iar in timp am observat ca am din ce in ce mai multe dureri de cap , si sincer parul nu arata  mai bine.  

Nu am un super uscator de par , insa de cand am inceput sa il folosesc mult mai des , parul este  mai lucios , si pare mult mai sanatos. Parul meu este putin ondulat astfel incat folosirea periei rotunde la uscare  ma ajuta sa il indrept fara placa si se vede diferenta .




Cateva reguli pe care le urmez cand imi usuc parul :

- folosesc prima treapta ,
- la final folosesc un scurt aer rece,
- incerc sa tin cat mai la distanta uscatorul,
- folosesc spray pentru protectie indiferent de brand,



- il sterg bine cu prosopul inainte sa folosesc aer cald,



- imi pieptan parul inainte pentru a il descurca, 
- dupa uscare dolosesc un ser sau un tratament leave-in.



Intrebarea postarii :  Ce greseli ai descoperit ca faceai inainte pentru par ?






Recomandare  : Beauty review : Sampon uscat Batiste 

Comentarii

Postări populare