Machiajele lunii Februarie 2016

Buna tuturor!

In luna februarie parca nu am avut chef de nimic . Astept cu nerabdare sa vina primavara , sa fie mai cald , ziua sa fie mai lunga ,  astept cu nerabdare sa treaca si ultima luna de iarna . Am stat mai mult in casa luna asta ,  si am folosit putin machiaj. 

Un produs care nu mi-a lipsit a fost corectorul pe care il aplic si cand stau in casa . Am continuat si luna asta ca si in precedentele sa folosesc corectorul Illuskin de la Oriflame despre care am scris aici , si pe care in sfarsit l-am terminat. Acoperirea lui mica ma face sa nu il recumpar.



Pentru am matifia tenul am folosit pudra de la Melkior, O pudra buna , cu acoperire , potrivita pentru orice tip de ten .




Pentru machiajul ochilor am folosit tusul Supershock de la Avon  ( detalii ) . Nu sunt fana a acestui produs insa l-am folosit si o sa il mai folosesc , pentru ca nu imi place sa simt ca am dat  banii degeaba,  Nu o sa il recumpar si nu il recomand. Aceeasi parere o am si despre creionul glimmerstick flick tot de la Avon , este foarte dur , mi s-a si rupt de cateva ori si nu este prea pigmentat.

Rimelul din aceasta luna a fost de la Melkior-Extra volume  despre care am scris aici. S-a terminat in aproximativ o luna , s-a uscat si nu il mai puteam folosi . Nu il recomand.

Paleta de farduri cea mai folosita a fost cea din proiectul Pan the Pallet de la Elf , pe care am folosit-o temeinic . 



Pentru buze am folosit o combinatie care mi-a placut foarte mult . Un creion de buze Ada care nu are nume sau numar din pacate . Imi plac destul de mult aceste creioane de buze pentru ca sunt cremoase si rezistente , cele de ochi , in schimb mi se strang si nu imi plac. Peste acest creion am folosit rujul Rimmel Provocalips nr 700 Skinny Dipping . Faptul ca am folosit un creion de buze inainte , a facut ca rujul sa nu imi usuce atat de rau buzele , iar rezistenta lui a fost la fel de buna. Cu ocazia asta cred ca nu o sa mai renunt la creion de buze, si o sa il includ in rutina zilnica.




Un alt produs indragit de make-up pe care l-am folosit luna acesta au fost genele false de la Melkior  - Sedduction Look. Foarte confortabile, usor de aplicat , cu siguranta le voi mai cumpara.






Recomandare : Machiajele lunii Decembrie 2015

Comentarii

Postări populare