Fonduri de ten actuale....

Buna tuturor!

In prezent am 5 fonduri de ten , mai exact 4 fonduri de ten si un CC Cream.  In aceasta postare  va voi spune parerea mea cu privire la aceste produse dupa experienta personala avuta cu fiecare in parte si spre final o sa va spun si daca le-as recumpara .

La un fond de ten eu caut in primul rand sa fie matifiant pentru ca am tenul gras si nu imi place aspectul lucios al tenului , sa aibe acoperire medie , sa nu se oxideze pe ten si sa ofere un aspect placul per total tenului , fara sa para foarte incarcat.

Primul produs despre care nu o sa vorbesc foarte mult pentru ca nu se mai gaseste este fondul de ten matifiant de la Avon . Este bun in ceea ce priveste matifierea , insa nu are acoperirea pe care mi -o doresc . Nu l-as recumpara , insa si daca as vrea asta , asa cum va spuneam nu se mai gaseste.



Al doilea fond de ten este de la Vichy.  Pentru aceasta am facut o postare separata pe care o puteti vedea aici .Pe scurt insa va pot spune ca are o acoperire medie si imi place asta , matifiaza cateva ore, insa nu pentru un timp indelungat , si nu se oxideaza . Pentru o oferta si un pret bun l-as recumpara.



Al treilea este fondul de ten Illuskin Oriflame din gama The One care este un fail pentru mine , nu are acoperire mai deloc , este foarte mica , si nu este pentru un ten gras , indiferent ce pudra as folosi dupa. In perioada iernii este mai usor de purtat , insa vara in niciun caz. Nu il voi recumpara.



Al patrulea produs care si el este o dezamagire este CC Creamul Elmiplant , care la fel ca si fondul de ten Oriflame , nu are nici acoperire si nici nu matifiaza . Cu siguranta nu a sa il recumpar si deabia astept sa il termin .



Al cincelea produs si ultimul este fondul de ten Colorstay de la Revlon . Un fond de ten binecunoscut si apreciat pe toate continentele , cred ca si pe Marte se vorbeste de el . Si intradevar m-a convins si pe mine . Eu am varianta pentru ten gras bineinteles , si chiar functioneaza , este matifiant pentru ore bune , are acoperirea medie , este confortabil de purtat. Am observat o usoara oxidare atunci cand l-am aplicat insa ulterior dupa ce am aplicat si pudra a fost ok. Este singurul dintre cele 5 pe care cu siguranta il voi recumpara si sper sa ajunga si la noi cat de curand si varianta cu pompita pentru ca este foarte deranjant fara. 





















Beauty review : Fond de ten Vichy Normaderm Teint












Comentarii

Postări populare