Ieftin si prost : Produse Avon care NU imi plac!

Buna !

Dupa ce v-am scris despre produsele care imi plac (aici) , cred ca este cazul sa va spun si despre cele care nu mi-au placut . Am ales 5 produse , care nu numai ca au fost dezamagiri , insa au fost atat de proaste incat le-am aruncat fara sa le termin.

Fondul de ten calmant



Un produs pe care l-am folosit si nu mi-a placut a fost fondul de ten calmant. Multe persoane il lauda si sincer nu stiu de ce . Nu are acoperire , nu rezista pe ten , si mie mi-a si oxidat. Nu mi se pare bun deloc si nu il recomand.

Mascara Infinitize



A fost realmente cel mai prost mascara pe care l-am folosit ever. L-am aruncat in prima secunda. Perii erau ca niste spin , erau tari si intepatori, nu se aplica mai deloc produs pe gene , a fost chinuitor sa il folosesc. 

Conturul pentru ochi Supershock



Despre acesta am mai scris( aici). Pe scurt este un tus cu sclipici care iti cade de pe pensula la aplicare, culoarea este un gri inchis  si nu rezista prea bine . Inca il am , insa nu il recomand .

Spray-ul pentru fixarea machiajului



O porcarie. Este o apa cu alcool, usuca tenul, machiajul nu rezista, nici nu improspateaza , bani dati degeaba.


Masca de fata cu ceai alb Planet Spa



Imi plac mastile Planet Spa , insa pe cea cu ceai alb nu o recomand. Este o masca de tip peel-off, insa se intareste asa de tare , ca atunci cand vrei sa o indepartezi simti ca ti se smulge pielea de pe fata. Oricum nu  merita , nu facea ceva mai special decat celelalte.
















Comentarii

Postări populare